miércoles, 26 de enero de 2011

PINTURES AMB TEMPERES FOSQUES





He escollit aquesta activitat per un motiu molt significatiu per a mi, lo bé que em vaig sentir durant la seva realització. Com vaig explicar al diari, el fet d’arribar aquell dia tard a classe, nerviosa, poc centrada i poder-me seure al costat de la Cira, una bona companya i amiga que sempre me ha proporcionat calma i serenitat, me va ajudar molt a gaudir de l’activitat. També me va agradar la tècnica emprada aquell dia, sempre m’ha agradat pintar amb temperes i la seva textura, també fer mescles i crear nous colors.
M’agraden els quadres abstractes i les figures geomètriques, això combinat amb colors forts, que susciten vida i alegria, em donen un conjunt perfecte.
Potser la làmina no em va quedar meravellosa però em vaig sentir tan bé durant la seva realització que he pensat que era idoni posar-la al blog.







No hay comentarios:

Publicar un comentario