viernes, 28 de enero de 2011

Superposició de colors i formes


Aquesta activitat em va parèixer molt curiosa i divertida, per això la vaig escollir per afegir-la al blog. Havíem de pintar tota la làmina amb línees de formes rodones i rectes, creant espais buits, delimitant la fulla com ho havíem realitzat amb activitats anteriors. Després varem pintar amb ceres de colors vius, sense repetir tons, ni utilitzar el color grog. Una vegada ho vaig acabar, vaig escollir el color blau intens per cobrir tota la fulla, vaig tornar a delimitar la làmina amb figures geomètriques i ovalades i finalment havia de rascar amb un objecte punxut per fer dos quadrats, dos triangles i dos cercles. Lo que me va agradar d’aquesta activitat va ser el contrast viu de colors i formes que pareixen adquirir profunditat per la superposició de colors i formes.
De totes les activitats realitzades amb ceres, aqueixa ha set la que més m’ha agradat per lo simple i a la vegada especial que és, i per la vivor i mescla de colors que ens pot proporcionar un material tan comú com les ceres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario